(+34) 636 982 042 reservas@montecar.es

Preguntes i dubtes freqüents sobre el lloguer

(FAQ)

Què cal per fer una reserva?

Per fer una reserva necessita tres documents en vigor bàsics:

  1. Document Nacional d’Identitat / Passaport;
  2. Permís de Conduir Nacional i / o internacional en funció de país de residència de conductor;
  3. Targeta de Crèdit.

 

Com puc fer una reserva?

Pot fer una reserva a la nostra pàgina web, també pot contactar amb nosaltres al telèfon: +34 934 995 295, via correu electrònic: montecar@montecar.es o visitant les nostres oficines.

 

Com sé que la meva reserva està confirmada?

La seva reserva estarà confirmada un cop s’hagi realitzat el pagament a través del web o si un dels nostres agents li ha confirmat a través de qualsevol canal de contacte. Les reserves es confirmen un cop s’hagi pagat una part del preu final o l’import íntegre de la reserva.

 

Amb quanta antelació necessito fer la meva reserva?

No hi ha un temps estipulat, però recomanem fer la reserva amb la màxima antelació possible per beneficiar-se de possibles descomptes o preus més econòmics.

 

Puc reservar un cotxe de lloguer per un període superior a un mes?

A MONTECAR pot reservar un vehicle el temps que necessiti, tenim diferents modalitats de contractes, lloguer de cotxe per hores, lloguer de cotxe per dies, setmanes i mesos. Per fer un pressupost a mida, li recomanem que contacti amb nosaltres trucant al + 34 934 995 295 o mitjançant el correu electrònic: montecar@montecar.es.

 

Puc reservar un model específic?

No garantim un vehicle concret, excepte els models premium i luxury, garantim una categoria i si per alguna raó que no podem controlar vostè rebrà un vehicle pertanyent a una categoria superior sense cap cost extra.

 

Puc modificar la meva reserva?

Pot modificar la seva reserva sense problemes amb una antelació de més de 72 hores prèvies a la recollida del vehicle. En cas de modificacions amb una antelació menor a 72 hores, es repercutirà un càrrec per modificació de reserva. Recomanem trucar a la nostra oficina al +34 934.995.295 o contactar a través del nostre e-mail: montecar@montecar.es.

 

Puc cancel·lar la meva reserva?

Pot cancel·lar la seva reserva sense cap cost amb una antelació de més de 72 h. En cas de cancel·lar la reserva amb una antelació de menys de 72 h, se li carregarà una penalització de 30 €.

 

Com puc modificar o cancel·lar la meva reserva?

A través de la pàgina web, trucant a l’+34 934 995 295, per correu electrònic a montecar@montecar.es o visitant les nostres oficines.

 

Quina documentació necessito per completar la meva reserva?

DNI, passaport, permís de conduir Nacional i / o permís de conduir Internacional.

 

He de pagar a l’hora de reservar?

A www.montecar.es pot realitzar reserves prepagament beneficiant d’un descompte o reserves amb pagament a l’oficina.

 

No tinc targeta de crèdit, puc reservar d’una altra manera?

Cal una targeta de crèdit a nom del conductor principal on bloquejarem la fiança.

 

Quin és el període màxim de lloguer?

Depèn del contracte de lloguer, hi ha diferents modalitats de contracte, consulteu amb les nostres oficines.

 

Puc llogar un cotxe per hores?

Pot llogar un cotxe el temps que necessiti, l’import mínim a pagar serà 2 hores.

 

Puc llogar un cotxe per mesos?

Sí, fins a un màxim de 89 dies.

 

Com puc llogar un cotxe per llarg termini?

Poseu-vos en contacte amb nosaltres i li explicarem les condicions.

 

Quants anys com a mínim he de tenir per llogar un cotxe?

21 anys.

 

Puc portar mascotes al cotxe llogat a MONTECAR?

En els cotxes de la flota MONTECAR està prohibit transportar mascotes. En casos d’emergència veterinària poseu-vos en contacte amb nosaltres i trobarem una solució de mobilitat que cobreixi les seves necessitats.

 

Puc modificar la durada del lloguer després d’haver recollit el cotxe de lloguer?

Per descomptat, pot contactar amb nosaltres a través del número 934.995.295 o per correu electrònic: montecar@montecar.es

 

Valen les ofertes per a qualsevol moment?

Les ofertes tenen data d’inici i final. Són vàlides sempre que es confirmi la reserva durant el període de validesa.

Puc recollir el meu cotxe de lloguer si em falta alguna documentació?

La documentació més amunt és bàsica a l’hora de la recollida, en cas de tenir un permís de circulació provisional, ha d’estar compulsat oficialment.

 

Puc llogar un cotxe de lloguer amb el meu permís de circulació internacional?

El permís internacional ha d’anar sempre acompanyat pel permís local, ja que aquest és una traducció, un no és substitutori de l’altre.

 

No tinc al corrent la direcció del meu document d’identitat. Puc llogar un cotxe?

Sí, sempre que proporcioni les dades correctes en el moment de la recollida.

 

Quins tipus de cotxes hi ha a MONTECAR?

A MONTECAR trobarà una àmplia gamma de vehicles, des d’utilitaris, intermedis, premium, luxury, tot terreny i industrials.

 

Quina antiguitat tenen els cotxes de MONTECAR?

Tota la nostra flota és nova i en perfectes condicions mecàniques i estètiques.

 

Puc triar el tipus de combustible del meu cotxe llogat a MONTECAR?

MONTECAR no garanteix el tipus de combustible, pot deixar-nos els seus comentaris quan faci la reserva i intentarem fer el possible per satisfer les seves necessitats.

 

Llogueu vehicles industrials?

Tenim vehicles industrials de diferents dimensions a la seva disposició. No dubti en contactar amb nosaltres a través de montecar@montecar.es o trucant a +34 934 995 295 o +34 636982042.

 

Hi ha cotxes manuals i automàtics a MONTECAR?

Disposem de vehicles automàtics i manuals, en cas de voler un específic haurà de triar la categoria “automàtica” o “manual”. Recomanem que se’ns especifiqui un suplement en les observacions de reserva.

 

Què és un grup de cotxe? Per què és important saber-ho?

Els cotxes estan dividits per grups o categories segons les seves característiques.

 

Què significa “o similar”?

Dins d’un grup o categoria pot haver-hi diferents tipus de vehicles, de diferents fabricants però les característiques principals entre si són similars. Quan vostè realitza una reserva, es reserva una categoria, no un cotxe específic concret, sempre pot enviar-nos un comentari a l’hora de fer la reserva per si té una preferència concreta i intentarem tenir-ho en compte.

 

Hauria de reservar una cadira de nadó o un elevador?

Per tal de poder garantir la disponibilitat d’aquests extres, recomanem que faci reserva prèviament o ens avisi amb la màxima antelació possible. Si no hi ha una reserva prèvia del dispositiu, no podem garantir que hi hagi disponibilitat quan vingui a recollir el vehicle.

 

Puc portar la meva pròpia cadira de nadó o elevador?

Pot portar els seus propis extres sense cap mena de problema.

 

Puc comptar amb la vostra ajuda per a la col·locació dels Extres?

Per descomptat, estem per ajudar-lo, però vostè ha de comprovar l’adequació, l’ús i la col·locació en el vehicle. MONTECAR no assumeix la responsabilitat per falta d’ús o incorrecta instal·lació del dispositiu de retenció.

 

Puc afegir un conductor addicional?

I tant!, pot afegir un conductor addicional quan realitzi la seva reserva, quan vingui a recollir el vehicle a la nostra oficina o durant el període de lloguer. Recordeu que amb MONTECAR el segon conductor no té cost addicional.

 

Té algun càrrec extra un conductor addicional jove?

Es considera “Conductor Jove” aquelles persones que siguin menors de 25 anys. Per a això s’ha d’abonar un suplement que variarà segons els dies de lloguer. Per a més informació, revisi l’apartat de “Càrrecs Addicionals”.

 

És possible tenir un lliurament de cotxe personalitzat?

És possible sempre que es confirmi amb l’oficina.

 

Puc llogar cadenes de neu?

Sí, sempre que es faci una reserva prèvia amb antelació. En cas contrari no podem assegurar que les tinguem disponibles a l’hora de la recollida del vehicle.

 

Hauria de portar la meva targeta de crèdit?

La persona propietària de la targeta de crèdit ha de presentar-se en persona sempre a les nostres oficines juntament amb el seu document nacional d’identitat o el seu passaport vigent. Es sol·licitarà la mateixa targeta amb la qual es va pagar la reserva a través del web per bloquejar el dipòsit.

 

Quines targetes de crèdit són acceptades?

A MONTECAR acceptem targetes Visa i Mastercard.

Puc pagar per una altra persona?

Pot pagar per una altra persona sempre que estigui present en el moment de la retirada del vehicle o hagi passat prèviament per l’oficina a fer el pagament juntament amb els documents sol·licitats i sigui part del contracte de lloguer.

 

És possible pagar en metàl·lic o targeta de dèbit?

El pagament del lloguer es pot fer en targeta de crèdit o en efectiu, sempre que no superi la suma de 2499 €. La fiança sempre serà en targeta de crèdit.

 

Quan es paga el lloguer del cotxe?

Tots els pagaments es realitzaran per avançat, excepte els extres que poden sorgir durant el període del lloguer com el combustible o dia addicionals en cas de fer una extensió del contracte per telèfon o via email.

 

Quan es bloqueja la fiança del cotxe?

Un cop vagi a retirar el vehicle a l’oficina.

 

Quan es bloqueja a la meva targeta de crèdit en llogar un cotxe?

Depèn de la franquícia de la cobertura del vehicle, mínim seran 100 € en concepte de dipòsit.

 

Puc deixar el dipòsit en metàl·lic?

No s’accepten dipòsits en metàl·lic.

 

Puc viatjar a les Illes amb el cotxe MONTECAR?

Només amb l’acord específic per part de MONTECAR.

 

Puc viatjar per Europa amb el cotxe MONTECAR?

Hi ha restriccions pel que fa a certs països, recomanem que llegeixi atentament les condicions de lloguer.

 

Puc sortir de la UE amb el cotxe MONTECAR?

Per motius de seguretat, queda totalment prohibit sortir de la UE.

 

Canvien les condicions de cobertura a l’estranger?

Amb MONTECAR té assistència de viatge a la UE però tingui en compte les restriccions existents consultant les pautes de lloguer i els termes i condicions del contracte de lloguer.

 

Em cal un Carnet Internacional per conduir a l’estranger?

Hauríeu de veure la informació de país on vagi a viatjar concretament, a la majoria de països amb el permís Espanyol, és suficient, però recomanem que s’informi prèviament de si es requereix un permís internacional.

 

Em pot proporcionar pneumàtics d’hivern per conduir a l’estranger?

Consulteu amb el personal de les nostres oficines.

 

Què passaria si tornés el cotxe sense combustible?

Ompliríem el dipòsit del vehicle i es carregarien els litres pertinents a part d’un càrrec addicional per proveïment, pot consultar l’apartat de “càrrecs addicionals”.

 

El meu cotxe està proveït a la recollida?

El seu cotxe es troba amb el dipòsit ple quan el recull.

 

Quin tipus de combustible porta el meu cotxe?

El combustible depèn del vehicle llogat, poden ser Diesel, Gasolina o Elèctric. L’avisarem del tipus de combustible un cop rebi el cotxe a la nostra oficina.

 

Quants quilòmetres puc fer amb el meu cotxe MONTECAR al dia?

Oferim un mínim de 100 km al dia i un màxim de 250 km, depenent del vehicle i la durada del contracte de lloguer.

 

Quants quilòmetres màxims puc fer per mes?

Depèn del vehicle que llogui, aconsellem que consulti prèviament amb l’oficina per confirmar-ho.

 

Quin cost té l’excés de quilometratge?

Depèn del model / categoria. Pots trobar més informació a l’apartat de Llistat de Càrrecs addicionals.

 

Quants quilòmetres màxims puc fer per mes?

Depèn del vehicle que llogui, aconsellem que consulti prèviament amb l’oficina per confirmar-ho.

 

Quin cost té l’excés de quilometratge?

Depèn del model / categoria. Pots trobar més informació a l’apartat de Llistat de Càrrecs addicionals.

 

Quina cobertura bàsica té el cotxe amb només el preu del lloguer?

Oferim una cobertura a tercers i una cobertura a tot risc amb franquícia, la qual dependrà del model de vehicle seleccionat.

 

Què és una franquícia?

Un límit de responsabilitat en cas de danys al vehicle.

 

Com puc reduir la franquícia?

Contractant les nostres cobertures.

 

Si roben al meu cotxe, tinc cobertes les meves pertinences?

MONTECAR no es fa responsable de les pertinences que hi pugui haver dins del vehicle, recomanem, per a més seguretat, deixar el cotxe sense cap article al seu interior una vegada sigui desallotjat.

 

Puc sol·licitar el lliurament del cotxe a domicili o en un lloc específic?

MONTECAR fa lliuraments a domicili sempre sota prèvia confirmació amb una antelació mínima de 48 hores.

 

Com puc reservar el lliurament personalitzat?

Contactant amb nosaltres al número: +34 934.995.295 o mitjançant el correu electrònic: montecar@montecar.es

 

És necessari estar present en el lliurament o recollida del cotxe?

Cal estar present en el moment del lliurament com a l’hora de devolució del vehicle. Tant si és arrendatari com si és el conductor, ja que ha de presentar la documentació per poder llogar el vehicle.

 

El grup de cotxe que he reservat no està disponible. Quines opcions tinc?

Si el grup del vehicle reservat i prèviament pagat no està disponible MONTECAR li lliurarà una categoria superior.

 

Què faig jo si no estic satisfet amb l’estat del cotxe de lloguer reservat?

Comunicar-ho abans de la sortida de l’oficina per poder revisar-ho amb el personal de MONTECAR i, si escau, fer un canvi de vehicle o prendre les mesures necessàries perquè vostè se’n vagi satisfet amb el mateix.

 

Què puc fer si veig algun desperfecte al cotxe de lloguer?

El cotxe ha de ser revisat en la recollida, si troba algun desperfecte, ha de comunicar-ho al personal de MONTECAR perquè quedi constància. En cas que s’hagi produït posteriorment, haurà de comunicar de la mateixa forma en la devolució.

 

Puc canviar a un cotxe de més alta gamma en el lliurament del vehicle?

Sempre que hi hagi disponibilitat el personal de MONTECAR li oferirà diferents opcions en el moment del lliurament del vehicle. Si té alguna preferència, no dubti en comunicar-ho! Farem tot el que sigui possible perquè es porti el cotxe desitjat.

¿PREFEREIXES QUE TE TRUQUEM?

¿Necessites més ajuda?

Consulta les nostres preguntes freqüents